Garanția produselor vândute de evivo.ro
Ne pare rău că ați avut probleme cu produsele noastre în perioada de garanție. Pașii necesari pentru rezolvarea garanției sunt:
1. Vă rugăm să ne trimiteți prin email numele dumneavoastră, numărul comenzii Evivo și o scurtă descriere a defectului (pe adresa contact@evivo.ro). Pentru mai multă claritate, vă rugăm să ne atașați la mesaj câteva fotografii sau un scurt film reprezentativ pentru exemplificarea defecțiunii;
2. Colegii noștri din departamentul tehnic vor face o evaluare a situatiei, urmând ca în 24-48 de ore să vă propunem soluția de rezolvare (accept de înlocuire).
3. În cazul în care înlocuirea este aprobată de colegii noștri, vă vom trimite curierul pentru a prelua produsul defect și a-l înlocui cu unul nou.
IMPORTANT: întregul proces de constatare/înlocuire produse defecte se desfășoară fără nicio cheltuială din partea dumneavoastră.
Mulțumim, echipa EVIVO